KORIDOR MILOŠA VELIKOG (Koridor 11)
Deonica Surčin - Obrenovac u funkciji od 18.12.2019.godine
Petlja Obrenovac novembar 2019
Projekat isključenja ka Novom Beogradu
Deonica Obrenovac - Ljig otvorena 18.08.2019.godine
Tunel Brančić (Ljig)
Petlja Ljig
Most u izgradnji na deonici Obrenovac - Surčin
17.05.2019. Početak izgradnje deonice Preljina - Požega
28.03.2019. Početak pripremnih radova Preljina - Požega, kamp u Pakovraću
Nastavak izgradnje Koridora 11 - petlja Krstac
Preljina - Požega 26.11.2019.
Koridor 11 kao deo prstena Beograd - Sarajevo
Petlja Preljina
Petlja Preljina 11.07.2016.
07.11.2016. otvorena deonica Koridora 11 Ljig - Preljina
Autoput Beograd - Preljina
Oznake isključenja sa autoputa 7.08.2016.
Radovi se privode kraju
Auto-put Beograd – Južni Jadran predstavlja vezu između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana, a u širem kontekstu povezaće Rumuniju, Srbiju, Crnu Goru i Italiju.
Auto-put E763, takozvani Koridor 11, proteže se od Temišvara, preko Vršca, Beograda, Čačka, Požege, Podgorice, ide do Bara, a morskim putem, preko Jadrana biće povezan sa Barijem, u Italiji.
27.11.2014.godine, probijena leva cev tunela Brđani
28.03.2015.godine probijena desna cev tunela Šarani
Tunel Šarani - galerija
Tuneš Šarani - otvaranje 7.11.2016.god.
16.09.2015. godine Probijanje tunela Savinac
01.02.2016. godine Probijanje druge cevi tunela Savinac
30.05.2016.godine Tunel Veliki Kik Boljkovci
Tunel Mali Kik, preprojektovan u usek
30.03.2018. probijanje cevi tunela Brančić
Tunel Brančić Oktobar 2018
Predlog trase Požega - Boljare
Trasa Koridora 11 i krak ka Sarajevu
Preljina - Požega trasa
Potporni zid, Sinoševići, Gornji Milanovac
Brđani, Gornji Milanovac
Oktobar 2014, pod asvaltom preko 50% deonice, odnosno preko 20 km
Početkom 2016.godine postavljene su zvučne barijere
Neke od lokalnih saobraćanica su već uređene
Brađani, Gornji Milanovac
Viadukt Savinac, Gornji Milanovac
Uređenje korita reka
Tunel Šarani
Koridor 11, 5.april 2014.god.
Koridor 11, septembar 2014
Koridor 11, raspored izvođača
NAJAVLJENI RADOVI
Radovi na deonici Preljina - Požega, prema najavama Ministarstva građevine Velimira Ilića, trebalo bi da počnu na proleće 2014 godine.
Na prezentaciji projekta u Lučanima, koga je izradio CIP, rečeno je da ova deonica ima tri poddeonice, i to od Preljine do Prijevora, od Prijevora do Lučana i od Lučana do Požege.
Poddeonica Preljina-Prijevor biće dužine 8,27 kilometara, a trasa vodi duž reke Čemernice i malim delom pored Zapadne Morave. Na njoj bi, prema projektu, trebalo da bude izgrađen tunel Trbušani, dužine 250 metara, tri nadvožnjaka, kao i most preko Čemernice, takođe dužine 250 metara.
Poddeonica Prijevor-Lučani je dužine 15,51 kilometara, na kojem će biti izgrađeno 20 mostova ukupne dužine 3.212 metara, tunel Laz dužine 1.750 metara, petlja u Pakovraću i tri nadvožnjaka.
Treća poddeonica od Lučana do Požege protezaće se na 7,18 kilometara, na njoj bi trebalo da budu izgrađena tri mosta ukupne dužine 862 metara, tunel od 2.040 metara, petlja u Lučanima i most preko reke Bjelice dužine 460 metara.
Prema rečima direktora CIP-a, Milutina Ignjatovića, ovaj institut je dobio nalog za izradu glavnog projekta dela auto-puta od Preljine do Požege, za šta je neophodno imati situaciju terena.